skip to Main Content
Advertising op slimme media

Koop de aandacht van de doelgroep

Vanwege de toenemende digitalisering in de maatschappij verschuiven marketingbudgetten steeds meer van traditionele naar nieuwe media. Advertising en retargeting op platformen als LinkedIn Ads en Google Ads bieden veel mogelijkheden. Elke organisatie heeft wel een uitdaging op dit gebied. Wil je naar een breed publiek adverteren of heel specifiek een bepaalde doelgroep bereiken? Met als doel bekendheid vergroten of leads genereren? De combinatie met digitaal biedt de mogelijkheid om onder de aandacht te blijven via retargeting. Dat kan zelfs met billboards langs de weg…

Highlighted

project

How to blend in in the USA

Sinds de oprichting in 1992 produceert DBM Blending chemische formuleringen en reactieproducten voor klanten in de nationale en internationale industriële markt. De specialisten weten van de hoed en de rand en kennen de risico’s verbonden aan blending en transport van chemische stoffen.

Slim adverteren

Combineer online advertising met offline

De combinatie van offline en online heeft door de komst van smartphones een vlucht genomen. Zo kan er zelfs op basis van offline billboards door middel van mobile geo-targeting online advertenties getoond worden. En met programmatic advertising kunnen we heel gericht naar de doelgroep adverteren: het begint steeds meer op artificial intelligence te lijken. Door slimme media in te zetten kun je met een efficiënt budget toch de boodschap onder de aandacht brengen. LinkedIn Ads laat je bijvoorbeeld al zowel geografisch als op basis van bedrijven (ABM) of functietitels de doelgroep bepalen. Google Ads laat je adverteren op specifieke zoekwoorden in de zoekmachine en ook daar kunnen allerlei criteria vastgelegd worden om het budget zo efficiënt mogelijk in te zetten.

En als de doelgroep de advertentie gezien heeft, zorgt retargeting ervoor dat de advertentie aandacht blijft krijgen. Dat kan zelfs in combinatie met e-mail marketing. Stel je maar eens voor dat een ontvanger een e-mail heeft geopend en vervolgens op een nieuwswebsite een advertentiebanner voorbij ziet komen. De som der delen is meer dan ieder individueel kanaal: de kracht zit in de combinatie.

Neem contact met ons op
Back To Top