Leadgeneratie in B2B
B2B Leadgeneratie. We doen dit al 30+ jaar en we doen het jaarlijks weer een stukje slimmer. Heb je al nagedacht waar jouw leads te vinden zijn? Hoe je je leads het beste kunt genereren? We gaan samen met je aan de slag om deze vragen te beantwoorden, waarbij de focus ligt op kwaliteit boven kwantiteit. We brengen lead management op orde, zodat we échte high quality leads kunnen aanleveren. Op die manier heeft sales alle kans van slagen en kunnen doelstellingen behaald worden.


B2B leadgeneratie anno nu
Producten worden tegenwoordig eerder gekocht, dan verkocht. Marketing moet er voor zorgen zichtbaar te zijn op de momenten dat het nodig is. Of dat nu is door op het juiste moment een telemarketeer de telefoon te laten pakken, een retargeting advertentie te tonen of een e-mail te versturen. De kracht zit hem in de combinatie van moderne en traditionele middelen. Een kort door de bocht benadering past hier niet bij, zorg dat deze middelen op elkaar zijn afgestemd en samen als een machine werken. We delen graag onze ervaring op dit gebied. Of je nu behoefte hebt aan de opzet van een gedegen leadgeneratie aanpak, verbetering van je huidige proces, of tijdelijk extra capaciteit, wij bewijzen je graag dat wij daadwerkelijk bijdragen aan de groei van jouw business.
B2B marketing strategie
Om tot een B2B marketing strategie te komen zijn er inzichten nodig. Daarna kun je met een gerust hart een strategie kiezen: je baseert deze immers op inzichten en niet op buikgevoel. Welke benadering past bij jouw situatie?
Account Based Marketing
Account Based Marketing (ABM) is een B2B marketing strategie waarbij alle onderdelen van een campagne gericht zijn op vooraf bepaalde…
Demand Generation
Demand generation betekent letterlijk het genereren van vraag naar een product of dienst. Het houdt in dat met behulp van…
