Branding en Campagne Creatie.

Een marketingcommunicatieplan, merk advisering, merk design, positionering, herpositionering, rebranding, ATL en BTL campagnes, advertising, content marketing of content productie… Referro heeft een uitgebreid track record op dit gebied uiteenlopend van strategische tot puur uitvoerende opdrachten. Hoe presenteer ik mijn merk en product aan de doelgroep? Hoe positioneer ik me ten opzichte van mijn concurrenten? Welke reden geef ik mijn potentiële klant om voor mij te kiezen? Hoe zorg ik dat men mij gaat kennen en herkennen?

Zo maar een rijtje vragen waarvan het essentieel is het juiste antwoord te vinden. Het niet onderkennen van het belang van deze vragen leidt onherroepelijk tot het verbranden van kostbare budgetten. Moderne marketing gaat tegenwoordig vaker over tools of intelligence en niet meer over creatie. Echter het een kan niet zonder het ander. Uiteindelijk staat of valt je leadgeneratie en sales met de kracht van je propositie en de aantrekkelijkheid van je merk, de branding!

Referro kan zowel strategisch als uitvoerend partner zijn met de volgende diensten:

  • Marketingcommunicatieplan
  • Merk advies en merk design
  • Campagne creatie, zowel on- en offline
  • Advertising
  • Direct marketing
  • Content marketing
  • Content productie
  • PR
  • Design
  • Copywriting
  • Animatie en video productie
  • Fotografie
  • Infographics
  • Webinar
  • Internal branding

Onze werkwijze is een combinatie van degelijkheid en pragmatisme. We gebruiken werkprocessen en modellen als Brand Asset Management en het Big Long Idea welke, in samenwerking met onze partners, binnen BBN International zijn ontwikkeld en up to date worden gehouden. In ons streven om marketing en sales effectiever te maken, kan het nodig zijn een uitstapje naar het merk te maken. Soms is het namelijk nodig je merk, of dit nu je corporate merk of een product merk is, te revitaliseren, nieuw leven in te blazen om weer sales klaar te zijn.

Wij ontwikkelen campagnes altijd met één doel voor ogen: jouw dienst, product of bedrijf zo’n sterk onderscheidend vermogen te geven dat je prospects en klanten een ijzersterke reden krijgen om voor jou te kiezen en te blijven kiezen.

Over je merk uitdragen in je marketingcommunicatieplan

Een sterk merk, oftewel een goede branding, zorgt voor meer opbrengst en marktaandeel. Dit goed doorvertalen in je marketingcommunicatieplan zorgt ervoor dat prospects zich meer verbonden voelen met je dienst of product waardoor het makkelijker wordt om goed klantinzicht te krijgen. Het merk is immers niet meer en niet minder dan een belofte; een belofte die iedereen binnen je organisatie dient na te streven. Alleen dan wordt je merk positief geladen.

In dit inspiratiepaper:

  • Je grootste bezit
  • Brandmerken
  • Dieper graven
  • Duur reclamemaken?
  • Kennis over bedrijf en klant
  • Zorg dat je merk blijft opvallen
  • Welke positionering kiezen we?
Met je marketingcommunicatieplan een sterk merk laden

Relevante blogs.

Inspirerende cases.

Contact.

Wil je contact met ons opnemen? We staan voor je klaar om je verder te helpen!

Zoeken