skip to Main Content

Een sterk merk door een gedegen merkstrategie.

Je wilt groeien met je bedrijf. Je ziet de Coca cola’s, Google’s, Apple’s en Shell’s van deze wereld… Hoe krijg jij nu zo’n sterk merk? Hoe zorg je ervoor dat jouw merk stevig geladen wordt? Samen stellen we een gedegen merkstrategie met je op. Maar daarnaast helpen we je ook bij een marketingcommunicatieplan, merk design (logo ontwerp), positionering, herpositionering, content marketing of content productie en de boodschap achter je merk… Referro heeft een uitgebreid track record op dit gebied uiteenlopend van strategische tot puur uitvoerende opdrachten. Hoe presenteer ik mijn merk en product aan de doelgroep? Hoe positioneer ik me ten opzichte van mijn concurrenten? Welke reden geef ik mijn potentiële klant om voor mij te kiezen?

Zonder merkonderscheid geen toekomst.

We worden vaak gevraagd om...

  • Een marketingcommunicatieplan op te stellen;
  • Merk advies te geven of een merk te ontwerpen;
  • Een campagne op te zetten, zowel on- en offline;
  • PR in te zetten;
  • Copywriting en content productie voor onze rekening te nemen;
  • Animaties en/of video’s te produceren;
  • Fotografie in te zetten;
  • Een campagne voor internal branding op te tuigen.

Zo deden wij dit voor klanten...

Wat is een sterk merk?

Branding betekent “bouwen aan je merk”. Je geeft je merk waarde en betekenis en bouwt daarmee de identiteit van je bedrijf op. Hoe onderscheid je jouw merk van de concurrentie? Spreek je met ‘u’ of met ‘je’ op je website en in je communicatie? Keuzes, keuzes, keuzes! We spreken van een sterk merk wanneer het merk herkenbaar wordt voor de doelgroep. Dat heeft natuurlijk tijd nodig en is niet in één dag gerealiseerd, maar anderen is het ook gelukt, dus waarom jou niet? We helpen je er graag bij. In onze jarenlange ervaring hebben we al vele merken helpen groeien.

Onze werkwijze is een combinatie van degelijkheid en pragmatisme. We gebruiken werkprocessen en modellen als Brand Asset Management en het Big Long Idea welke, in samenwerking met onze partners, binnen BBN International zijn ontwikkeld en up to date worden gehouden. In ons streven om marketing en sales effectiever te maken, kan het nodig zijn een uitstapje naar het merk te maken. Soms is het namelijk nodig je merk, of dit nu je corporate merk of een product merk is, te revitaliseren, nieuw leven in te blazen om weer sales klaar te zijn.

Wij ontwikkelen campagnes altijd met één doel voor ogen: jouw dienst, product of bedrijf zo’n sterk onderscheidend vermogen te geven dat je prospects en klanten een ijzersterke reden krijgen om voor jou te kiezen en te blijven kiezen.

Hoe positioneer je je merk?
Back To Top