skip to Main Content
Merkbekendheid vergroten of producten lanceren

Sky-high campagne voeren

Je wilt groeien met je bedrijf. Je ziet de Coca cola’s, Google’s, Apple’s en Shell’s van deze wereld… Hoe vergroot je de merkbekendheid? Hoe zorg je ervoor dat het merk stevig geladen wordt of het nieuwe product gelanceerd wordt? Samen stellen we een gedegen merkstrategie en communicatieplan op. We werken een creatief campagne idee uit om de boodschap te laten resoneren, zoeken de juiste kanalen uit en ontwikkelen de benodigde middelen. En dan: get ready for the launch… Sky-high campagne voeren om een onuitwisbare indruk achter te laten.

Creatief campagneconcept om strategie in creatieve uitingen te vertalen en boodschappen een onuitwisbare indruk te geven.

Telemarketing om leads te genereren en te kwalificeren.

E-mail & marketing automation om de juiste boodschap op het juiste moment af te leveren.

Zoekmachine & website optimalisatie om optimaal vindbaar te zijn en conversies te verbeteren.

Advertising & retargeting op socials of zoekmachines, zorgt voor een groot bereik en specifieke targeting.

Content marketing om engagement met leads op te wekken via persona’s en journeys.

Highlighted

project

Verbindingen in de bouw

Gebr. Bodegraven legt de verbinding. Niet alleen een perfect passende verbinding in de bouw, maar met name ook mét de bouw. Architecten, constructeurs, aannemers en de vakhandel doen nooit tevergeefs een beroep op de kennis en kunde die hier sinds 1881 is opgebouwd.

Bouwen aan het merk

En tussen de oren komen

Branding betekent “bouwen aan het merk”. Je geeft het merk waarde en betekenis en bouwt daarmee de identiteit van het bedrijf op. Hoe onderscheid het merk zich van de concurrentie? Spreek je met ‘u’ of met ‘je’ op de website en in de communicatie? Keuzes, keuzes, keuzes! We spreken van een sterk merk wanneer het merk voldoende merkbekendheid heeft voor de doelgroep. Dat heeft natuurlijk tijd nodig en is niet in één dag gerealiseerd, maar anderen is het ook gelukt, dus waarom jou niet? We helpen je er graag bij. In onze jarenlange ervaring hebben we al vele merken helpen groeien.

Onze werkwijze is een combinatie van degelijkheid en pragmatisme. We gebruiken werkprocessen en modellen als Brand Asset Management en het Big Long Idea welke, in samenwerking met onze partners, binnen BBN International zijn ontwikkeld en up to date worden gehouden. In ons streven om marketing en sales effectiever te maken, kan het nodig zijn een uitstapje naar het merk te maken. Soms is het namelijk nodig het merk, of dit nu een corporate merk of een product merk is, te revitaliseren, nieuw leven in te blazen om weer sales klaar te zijn. De strategie daaromheen werken we vervolgens uit in een campagne om de doelgroep te gaan raken.

We ontwikkelen campagnes altijd met één doel voor ogen: de dienst, het product of het bedrijf zo’n sterk onderscheidend vermogen te geven dat prospects en klanten een ijzersterke reden krijgen om voor jou te kiezen en te blijven kiezen.

Neem contact met ons op
Back To Top