skip to Main Content
Op uitdagingen en behoeften inspelen

Content marketing met persona's & journeys

Bij het lanceren van een campagne hoort goede content. De juiste content op het juiste moment bij de juiste persoon aanbieden, noemt men content marketing. Met behulp van content engagement verhogen en de buyer’s journey faciliteren. Heb je de uitdagingen, behoeftes en wensen van de doelgroep in kaart? Welke persona’s zie je? Heb je dit onderzocht en met sales afgestemd? Iedere input hiervoor is welkom. We stellen persona’s en buyer’s journeys voor je op om campagnes te faciliteren, zodat content hout snijdt.

Highlighted

project

How to blend in in the USA

Sinds de oprichting in 1992 produceert DBM Blending chemische formuleringen en reactieproducten voor klanten in de nationale en internationale industriële markt. De specialisten weten van de hoed en de rand en kennen de risico’s verbonden aan blending en transport van chemische stoffen.

De kracht van emotie

Content marketing die raakt

Onderzoek toont dat goede campagnes emotie juist weten in te zetten. Het opwekken van de juiste emotie zorgt er voor dat het merk of boodschap langer onthouden wordt en daardoor effectiever is op de lange termijn dan bij rationele campagnes. Dat toont dat content niet alleen informatief moet zijn, maar ook inspirerend en creatief.

Het is belangrijk om te zorgen voor een juiste content mix. Niet alle type content werkt altijd even goed, stem de vorm van de content altijd af op de persona en het kanaal dat ingezet moet worden. Je hebt inspirerende content, lerende content, overtuigende content en converterende content nodig door de hele buyer’s journey. Werk aan de winkel!

Back To Top