skip to Main Content
Proact IT Group

Business Cloud Alignment campagne

Proact is Europa’s grootste datacenter solution provider en cloud specialist. Met meer dan achthonderd medewerkers vanuit vijftien landen is het haar primaire doel om voor haar klanten kosten te verlagen, operationele risico’s te verkleinen en hen innovatie aan te dragen. Proact heeft oplossingen en diensten geleverd bij meer dan 4.000 klanten en is beursgenoteerd.

Periode

2017 – 2020

Expertises

Advertising & Retargeting
Content marketing
Creatief campagneconcept
Leads genereren
proact-logo

Briefing

In general wil Proact toewerken naar een marketing ecosystem, werkend vanuit persona’s en buyer’s journeys met een duidelijke contactstrategie per persona per propositie ingericht in programma’s. Een belangrijk aspect is het helder krijgen van content attributed revenue, oftewel wat levert ieder individueel content piece daadwerkelijk op. Proact wil op deze manier haar producten in de markt zetten en bedrijven aanzetten tot innoveren en over te gaan op Proact’s cloudoplossingen.

Project

Een goed voorbeeld is de Business Cloud Alignment campagne. Na het in kaart brengen van de diverse stakeholders en doelgroepen, middels interviews, desk research en workshops, hebben we de buyer’s journey goed in kaart gebracht. Ons creatief team is aan de hand daarvan aan de slag gegaan en heeft de campagneslogan ‘Creating chemistry between business and IT’ bedacht. Dit idee is middels fotografie en tekst verder doorvertaald in uitingen als een campagne website, advertenties, online banners en infographics.

Back To Top