- 28 partners werkzaam in 32 landen
- operationeel vanuit 61 kantoren
- meer dan 1.150+ B2B specialisten
- in 23 verschillende B2B branches
- meer dan €171 miljoen omzet wereldwijd
Aanpak.
In een wereld met versplinterde allianties, wordt BBN bij elkaar gehouden door krachtige methodes en basisprincipes. De bureau’s werken op dagelijkse basis samen aangezien een wezenlijk deel van onze klantenportefeuille handel drijft in meerdere gebieden. De samenwerking tussen de bureau’s verloopt gestroomlijnd omdat er over de hele wereld gewerkt wordt volgens dezelfde bewezen aanpak en methodes.
De BBN Navigator.
Het resultaat is de BBN Navigator: ’s werelds eerste daadwerkelijk geïntegreerde B2B marketing gereedschapskist. Het stelt ons in staat om marketeers probleemloos door de uitdagingen van B2B marketing te loodsen: Van merk, naar markt, naar rendement. Op deze manier weten we zeker dat het aan zowel nationale als internationale eisen voldoet. Dit maakt ons een ijzersterke wereldwijde speler op B2B gebied.

Strategie
BAM! Onze Brand Asset Management toolkit garandeert een bewezen effectieve invalshoek met betrekking tot het ontwikkelen en onderhouden van een merk.
Creatie
Een Big Long Idea (BLI) is een proces dat voor een deel uit creatief werk, maar ook deels uit wetenschap bestaat. Het volgt een vaste route naar de ontwikkeling van ideeën die eruit springen.
Connectie
Met C-Map maakt inzichtelijk hoe je met behulp van meerdere kanalen contact met je doelgroep kunt maken. B2B marketing met optimale effectiviteit.
Activatie
Onze International Account Management toolkit verzekert een constante uitvoering van bewezen Go-To-Market strategieën om zo je publiek nog beter te kunnen bespelen..
Download het gratis BBN factsheet.

U ontvangt het factsheet per e-mail.