Leadgeneratie.

B2B Leadgeneratie. We doen dit al 25 jaar en we doen het jaarlijks weer een stukje slimmer. Laten we eerlijk zijn, marketing en communicatie staan niet echt bekend als exacte wetenschappen. Is het een kostenpost binnen je bedrijf? Of juist een bron van omzet? Deze discussie is inmiddels definitief beslist in het voordeel van de marketeers omdat we prima in staat zijn om onze bijdrage aan de bedrijfsdoelstellingen te kwantificeren. En wat is nu beter te kwantificeren dan de leads die we genereren?

In onze visie worden producten tegenwoordig eerder gekocht, dan verkocht. Push wordt pull. Outbound wordt inbound. Echter wij zijn daarin eigenwijs en hebben een manier gevonden om traditionele middelen als telemarketing en direct mailing slim te combineren met online marktbewerking ondersteund door CRM en marketing automation. De belangrijkste KPI voor veel marketeers is het aantal qualified leads dat gegenereerd wordt. Een kort door de bocht benadering past niet bij de importantie hiervan. Sterker nog, het verpest je markt. We delen graag onze ervaring op dit gebied. Juist op dit gebied werken we veelal langjarig voor onze klanten. Of je nu behoefte hebt aan de opzet van een gedegen leadgeneratie aanpak, verbetering van je huidige proces, of tijdelijk extra capaciteit, wij bewijzen je graag dat wij daadwerkelijk bijdragen aan de groei van jouw business.

Referro heeft veel expertise in huis als het gaat om leadgeneratie. We hebben de afgelopen 25 jaar zeer uiteenlopende opdrachten gehad op dit gebied. Onze dienstverlening omvat ondermeer:

  • Inbound marketing
  • B2B Telemarketing
  • B2B Telesales
  • Lead nurturing
  • Lead management
  • Direct marketing
  • Leadscoring
  • Online leadgeneratie
  • Retentie marketing
  • Internationale leadgeneratie
  • E-mail marketing
  • Marketing Automation
  • Outbound marketing
  • Search Engine Marketing (SEO/SEA)

Leadgeneratie anno nu: slimmer nieuwe klanten werven.

Slimmer nieuwe klanten werven: in tijden waarin resultaat meetbaar moet zijn en budgetten onder druk staan, is leadgeneratie steeds meer serious business. Vele merken vechten om aandacht, dus zorg dat je het op een opvallende en vooral effectieve manier doet. Zet de juiste middelen op het juiste moment in en zorg dat, wanneer je de interesse hebt gewekt, je niet meer loslaat. In dit inspiratiepaper:

  • Slimme en effectieve leadgeneratie
  • Geen canned pitch
  • Meer rendement met leadnurturing
  • Niet meer loslaten
  • Extra inspiratie
Leadgeneratie: slimmer nieuwe klanten werven

Relevante blogs.

Inspirerende cases.

Contact.

Wil je contact met ons opnemen? We staan voor je klaar om je verder te helpen!

Zoeken