Leadgeneratie in B2B
B2B Leadgeneratie. We doen dit al 30+ jaar en we doen het jaarlijks weer een stukje slimmer. Heb je al nagedacht waar jouw leads te vinden zijn? Hoe je je leads het beste kunt genereren? Online, telefonisch, via een e-mail campagne, social media of via content platformen? We gaan samen met je aan de slag om deze vragen te beantwoorden, waarbij de focus ligt op kwaliteit boven kwantiteit. We brengen lead management op orde, zodat we échte high quality leads kunnen aanleveren. Op die manier heeft sales alle kans van slagen en kunnen doelstellingen behaald worden.

Creatief campagneconcept om strategie in creatieve uitingen te vertalen en boodschappen een onuitwisbare indruk te geven.
Telemarketing om leads te genereren en te kwalificeren.
E-mail & marketing automation om de juiste boodschap op het juiste moment af te leveren.
Zoekmachine & website optimalisatie om optimaal vindbaar te zijn en conversies te verbeteren.
Advertising & retargeting op socials of zoekmachines, zorgt voor een groot bereik en specifieke targeting.
Content marketing om engagement met leads op te wekken via persona’s en journeys.
project

B2B leads genereren anno nu
Producten worden tegenwoordig eerder gekocht, dan verkocht. Marketing moet er voor zorgen zichtbaar te zijn op de momenten dat het nodig is. Of dat nu is door op het juiste moment een telemarketeer de telefoon te laten pakken, een retargeting advertentie te tonen of een e-mail te versturen. De kracht zit hem in de combinatie van moderne en traditionele middelen. Een kort door de bocht benadering past hier niet bij, zorg dat deze middelen op elkaar zijn afgestemd en samen als een machine werken. We delen graag onze ervaring op dit gebied. Of je nu behoefte hebt aan de opzet van een gedegen leadgeneratie aanpak, verbetering van je huidige proces, of tijdelijk extra capaciteit, wij bewijzen je graag dat wij daadwerkelijk bijdragen aan de groei van jouw business.