skip to Main Content

Leadgeneratie.

B2B Leadgeneratie. We doen dit al 25 jaar en we doen het jaarlijks weer een stukje slimmer. Laten we eerlijk zijn, marketing en communicatie staan niet echt bekend als exacte wetenschappen. Is het een kostenpost binnen je bedrijf? Of juist een bron van omzet? Deze discussie is inmiddels definitief beslist in het voordeel van de marketeers omdat we prima in staat zijn om onze bijdrage aan de bedrijfsdoelstellingen te kwantificeren. En wat is nu beter te kwantificeren dan de leads die we genereren?

Slimmer nieuwe klanten werven.

We worden vaak gevraagd om...

  • Outbound of inbound marketing op te zetten;
  • B2B Telemarketing of -sales uit te voeren;
  • Lead nurturing of leadscoring op te zetten;
  • Direct marketing uit te voeren;
  • Online leadgeneratie te voltrekken;
  • Internationale leadgeneratie op te zetten met behulp van BBN;
  • E-mail marketing op te zetten of te verbeteren;
  • Marketing Automation in te zetten of te verbeteren;
  • Search Engine Marketing (SEO/SEA) op te zetten of te verbeteren.

Zo deden wij dit voor klanten...

B2B Leadgeneratie anno nu.

In onze visie worden producten tegenwoordig eerder gekocht, dan verkocht. Push wordt pull. Outbound wordt inbound. Echter wij zijn daarin eigenwijs en hebben een manier gevonden om traditionele middelen als telemarketing en direct mailing slim te combineren met online marktbewerking ondersteund door CRM en marketing automation. De belangrijkste KPI voor veel marketeers is het aantal qualified leads dat gegenereerd wordt. Een kort door de bocht benadering past niet bij de importantie hiervan. Sterker nog, het verpest je markt. We delen graag onze ervaring op dit gebied. Juist op dit gebied werken we veelal langjarig voor onze klanten. Of je nu behoefte hebt aan de opzet van een gedegen leadgeneratie aanpak, verbetering van je huidige proces, of tijdelijk extra capaciteit, wij bewijzen je graag dat wij daadwerkelijk bijdragen aan de groei van jouw business.

Andere relevante informatie...

icon-leadgeneratie
Lage leadconversie? 5 tips om je leadconversie te verbeteren
Back To Top
Zoeken