skip to Main Content

Workshop Persona's & Buyer's Journey.

Iedere moderne marketeer weet dat up-to-date inzicht in prospects een synoniem is voor B2B goud. Toch blijkt bij de transitie naar hedendaagse marketing en sales campagnes dat de meeste organisaties het in de praktijk erg lastig vinden om een start te maken. Begin daarom met de invulling van persona’s. Deze dienen als de fundering maar ook als aanjager voor de inventarisatie van uw totale buyer’s journey. Heb je hierbij hulp nodig? Vraag hieronder een workshop met ons aan.

Leer je doelgroep kennen
Breng marketing en sales samen
Creëer betere en toepasbare content
Voer een betere dialoog met je doelgroep

Aan de slag met een template...

Op het internet wemelt het van de persona’s & buyer’s journey templates. Daarin hoeven we je vast niet te voorzien. We merken toch dat het invullen van zo’n persona template en/of buyer’s journey sjabloon een struikelblok is. Toegegeven het is een flinke invuloefening voor gevorderden, waarbij ervaring en onderzoek erg belangrijk zijn. Het mooie is dat er in de huid van de doelgroeppersonen gekropen moet worden om te zien wat hen bezighoudt. Deze inzichten zijn key bij het in kaart brengen van de buyer’s journey. Om te weten welke middelen ingezet kunnen worden, moeten we namelijk weten waar de prospects hun informatie halen. En de issues die de persona’s bezighouden, vertellen ons welke antwoorden de content in diverse fases van de inkoopreis moet geven.

Kortom, het definiëren van persona’s levert onmisbare inzichten op die het mogelijk maken om uw doelgroep efficiënt te bewerken. Onze experts kunnen u daar mee helpen. Tijdens een speciale workshop bieden we u handvatten om specifieke prospectgroepen afzonderlijk te bewerken. De workshop is geschikt voor organisaties die hun doelgroepen nog niet goed genoeg in kaart hebben gebracht, maar ook voor organisaties die hun bestaande persona’s willen toetsen. Het resultaat is dat iedereen binnen diverse afdelingen van uw organisatie exact weet aan wie u verkoopt.

Wat levert het op?

Na afronding van het workshoptraject heeft dit je het volgende opgeleverd:

  • Een buyer persona en een poster hiervan;
  • Een volledige buyer’s journey;
  • Een basis voor je contentstrategie;
  • Marketing kan betere en toepasbare content creëren;
  • Sales kan betere gesprekken voeren!

Vraag een Workshop Persona's & Buyer's Journey aan

Doe mee door hieronder het formulier in te vullen en ontvang alvast de Workshop Kit (incl. invulsjablonen voor een buyer persona en een buyer’s journey) ter voorbereiding!

Wellicht ook interessant

Back To Top