Een nieuwe look and feel in de bouw
Gebr. Bodegraven legt de verbinding. Niet alleen een perfect passende verbinding in de bouw, maar met name ook mét de bouw. Want de specialisten van Gebr. Bodegraven (GB) zoeken hun afnemers en de adviseurs op, om hun vergaande expertise te delen. Ze staan zélf op de bouwplaats en staan open voor iedere vraag. Architecten, constructeurs, aannemers en de vakhandel doen nooit tevergeefs een beroep op de kennis en kunde die hier sinds 1881 is opgebouwd.
Expertises






Briefing
Vanuit Gebroeders Bodegraven kwam het verzoek om mee te denken over een totaal nieuwe website. Een frisse, moderne look was belangrijk, maar het belangrijkste onderdeel van de nieuwe site was de integratie van de productcatalogus met ruim 2.000 producten aan de website. Om op deze manier hun klanten ook online beter van dienst te kunnen zijn.
Project
Samen met GB hebben we exact bepaald wat we wel en niet wilden in de vernieuwde site. Een leuke klus waarbij we een online experience koppelen aan een uitgebreide database productgegevens.
En dat alles met een compleet vernieuwde huisstijl, die we uiteraard in de website hebben geïmplementeerd, maar ook in advertenties, catalogi en productsheets en -brochures. Daarnaast hebben we voor GB de nieuwe fotografie en productvideo’s verzorgd.