Productlancering in diervoeding
Perstorp is een toonaangevend bedrijf op het gebied van specialistische chemicaliĆ«n met meer dan 140 jaar ervaring. Ze gebruiken bouwstenen uit de natuur om het dagelijks leven,Ā op een verantwoorde manier, vooruit te helpen. Perstorp’s innovaties zijn o.a. te vinden in additieven voor diervoeding, telefoons, auto’s en windturbines.
Expertises

Briefing
Perstorp benaderde Referro met de vraag: Help ons met het introduceren van een nieuw product in de diervoedingmarkt: Gastrivix Avi. Dit innovatieve product is tot stand gekomen na jarenlang onderzoek en feedback. Het wordt niet alleen ingezet om de gezondheid van kippen te ondersteunen, maar ook de gezondheid van businesses te verbeteren.
Evenwijdig aan de introductie van de Gastrivix campagne dienden we Perstorp’s gut wealth visie kenbaar te maken. Deze visie staat garant voor de totale ontzorging van de gebruikers van Animal Nutrition producten van Perstorp.
Project
Om tot een sterk concept te komen is er van te voren uitgebreid onderzoek gedaan door middel van interviews, concurrentenanalyse en marktonderzoek. Het concept ‘Experience the magic of Growth’ voor Gastrivix Avi is internationaal geĆÆntroduceerd. Er zijn diverse uitingen gemaakt om het concept te communiceren, waaronder websitepages, advertenties, online banners, salesmateriaal en brochures.
Voor gut wealth is een video geproduceerd en zijn websitepages ontwikkeld. In cohesie met elkaar zijn Gastrivix Avi en gut wealth dus op een succesvolle manier geĆÆntroduceerd.