Interne campagne voor de nieuwe positionering
Waar buiten en binnen samen komen, maakt Ubbink de verbinding. Samen met bouwkundigen zorgen we voor energiezuinige, milieuvriendelijke, gezonde en veilige woningen die aan de hoogste kwaliteitseisen voldoen. Dat doen we met slimme innovatieve producten, maar vooral ook door jouw partner te zijn waar je voor advies terecht kunt.
Expertises

Briefing
De rol van bouwprofessionals is cruciaal. Zij zijn de ontwerpers van onze veranderende wereld. Zonder hen zal er geen verandering zijn. Of je nu een installateur, consultant, voorschrijver of bouwaannemer bent, alle ogen zijn gericht op installatie- en bouwprofessionals om duurzame woningen te realiseren. Samen zullen wij de efficiëntie van de totale bouwketen moeten verhogen. Dit spoort Ubbink aan om technologisch bij te blijven en in te spelen op veranderende regelgeving, gedreven door ontwikkelingen zoals energie-efficiëntiemaatregelen. Een andere manier van communiceren met de doelgroep wordt gevraagd en zo kwam Ubbink bij ons uit.
Project
We hebben eerst het personeel van Ubbink zelf en daarna de bouwwereld kennis laten maken met de kreet “Build smart” en waar het vernieuwde Ubbink voor staat. Met een groots opgezette interne introductie in meerdere landen tegelijk werd de campagne gestart. Daarna is in de diverse landen de start gemaakt met de introductie van Ubbink 2.0. Met een vette corporate video, posters, narrow-casting, emailcampagnes, presentaties, brochures, een nieuwe website en catalogi werd de buitenwereld deelgenoot van onze belangrijke boodschap.