Waarom deze samenwerking?
Geen enkele stichting kan functioneren zonder geld. Referro gaat een campagne ontwikkelen en uitvoeren om structureel sponsoren te werven uit het bedrijfsleven om zo de continuïteit te waarborgen. We stellen daarbij onze ervaring en expertise en ons marketing automatiseringsplatform beschikbaar. In onze ogen is het een unieke samenwerking.

De activiteiten van de Stichting Kinderdroomwens.
Familievierdaagsen.

Boostcamps.

Kanjerdagen.

Droomwensen.

Stichting Kinderdroomwens viert dit jaar haar 12,5 jarig bestaan en zij dient een bijzonder doel. Het is een stichting die zich inzet voor kinderen in de leeftijd van 6 t/m 18 jaar die een ernstig trauma hebben. Denk daarbij aan het verlies van een broertje, een zusje of een ouder, het lijden aan een langdurige of ernstige ziekte, misbruik of mishandeling. Daarnaast is Stichting Kinderdroomwens actief in het ondersteunen van getraumatiseerde jongeren in de leeftijd van 15 tot 25 jaar die vastgelopen zijn in de maatschappij, met hun scholing of werk, met zichzelf in de knoop zitten en die richting nodig hebben in het leven. Meer informatie vindt u op www.kinderdroomwens.nl.
12,5 of 25 jaar bestaan en je daar helemaal gelukkig bij voelen… Dat gunnen wij deze getraumatiseerde kinderen en jongeren toch ook!?
Monique Hogenboom – Stichting Kinderdroomwens
Referro heeft een lange traditie als het gaat om het ondersteunen van goede doelen, echter de vorm en intensiteit van deze samenwerking is ook voor ons nieuw.
Gerard van den Bogaart – eigenaar Referro B2B Marketing