Perstorp/Gastrivix

Perstorp is een innovator in de chemiesector en creëert in veel verschillende sectoren oplossingen voor diervoeding. Een van hun topproducten is Gastrivix AVI, dat de gezondheid van de darmen bij pluimvee, voornamelijk vleeskuikens, verbetert. Het vormt de basis voor betere vleesproductie.

We brengen een beetje magie in de wereld van de diervoeding

De opdracht

Perstorp benaderde Referro om Gastrivix AVI te lanceren als een product dat niet alleen de gezondheid van vleeskuikens ondersteunt, maar ook de gezondheid van bedrijven verbetert. De lanceringscampagne zou parallel lopen met ander werk van Referro, dat de visie van Perstorp op het gebied van ‘animal wealth’ overbracht. Onze taak was het lanceren en onder de aandacht brengen van de voordelen van Gastrivix AVI, in tegenstelling tot ProPhorce SR – een Perstorp-product dat al ruim 10 jaar op de markt is.

We moesten een dialoog aangaan met onze doelgroep over een verbeterde manier om pluimvee te kweken, door middel van logische en aansprekende verhalen. We willen ons publiek ervan overtuigen dat met Gastrivix AVI de balans van het leven van de vogel – en dat van de boer, eigenaar van de voerfabriek of intermediair – beter zou zijn.

Introductievideo Gastrivix AVI

De oplossing

Er is uitgebreid onderzoek gedaan door middel van interviews, concurrentieanalyses en marktonderzoek. Onze teams kwamen tot het voorstel ‘Ervaar de magie van groei’, waardoor Gastrivix AVI stevig aan de groeikant van oplossingen voor de darmgezondheid kwam te staan (terwijl ander werk van Referro ProPhorce SR als de ‘basis’ positioneerde). De bestaande visuele stijl van Perstorp werd op creatieve wijze aangewend om deze magie te demonstreren, waarbij de afgifte van werkzame zuren in de voeding rechtstreeks naar de darmen werd gedemonstreerd. Er is een scala aan werk gemaakt om het concept te communiceren, waaronder webpagina’s, advertenties, online banners, verkoopmateriaal en brochures.

Referro produceerde ook een video en website voor Perstorp’s generieke benadering van de rijkdom van de darmen van dieren, die visueel aansluit bij de productlijn. Gastrivix Avi en ‘gut wealth’ zijn dan ook met succes in samenhang met elkaar geïntroduceerd.

Diensten en markten

  • Nederland

 

  • België

 

  • Frankrijk

 

  • Duitsland

 

  • Het Verenigd Koninkrijk

Inspiratievideo ‘Gut Wealth’

Het lijkt wel tovenarij!

Op zoek naar een beetje magie in je marketing? Praat met Carl.

Maak een afspraak

+31 (0)85 07 06 936