Inspiratie

Filter op

Interview: Baanbrekende digitale toegankelijkheid met Eye-Able®

Oliver Greiner, een van de medeoprichters, werd geïnspireerd tot het opzetten van zijn bedrijf door de visuele beperkingen van zijn beste vriend. Wij vroegen hem en Menno Hoekstra, de country-manager voor Nederland, om hun passie en visie met ons te delen.
In het gesprek…

De Wet EAA komt eraan! Wat dien je te weten?

Wist je dat bijna een kwart van de Nederlanders een beperking heeft en daardoor moeite kan hebben met het interpreteren van informatie op websites? Of via zoekmachines niet de juiste informatie kan vinden? In deze blog leggen we uit hoe je ervoor kunt zorgen dat…

21 Tips voor succesvolle e-mail campagnes en nieuwsbrieven

E-mailmarketing is een interessant vakgebied dat constant evolueert. Het is een specialisatie, maar is tegelijkertijd heel erg breed. Een e-mailmarketeer weet dan ook dat een goede nieuwsbrief vaak een samenwerking is van meerdere specialisten. Van techniek, data-instroom, deliverability tot landingspagina's en relevante data-analyse, er komt…

Dutchism#4: Wat heb ik nou weer aan mijn fiets hangen?

Als je dit letterlijk in het Engels vertaalt, begrijpt een niet-Nederlander niet wat je bedoelt. Andere landen, andere zegswijzen. Waar je denkt duidelijk te communiceren, kan het gebruik van dit soort gezegdes veel verwarring veroorzaken. In dit geval staat het gezegde voor de, soms onaangename,…

Marketing en privacy: mis deze ontwikkelingen niet

Privacy is een steeds belangrijk wordend onderwerp; ook in de digitale marketingwereld. Door de invoering van strengere wetgeving, zoals bijvoorbeeld de AVG/GDPR en DMA in Europa, worden marketeers gedwongen nieuwe manieren te vinden om de privacy van gebruikers te waarborgen. Ondanks dat willen we natuurlijk…

BBNmixtape – #35 Interview met Latané Conant, CRO van 6sense

Behoud overzicht in de wirwar aan informatie en krijg de juiste inzichten voor het creëren van impact in B2B marketing.