Lancering over de grens
Met meer dan 20 jaar ervaring in data rooms en software ontwikkeling is Virtual Vaults dé marktleider als Virtual Data Room provider in de Benelux. Het is een snelgroeiend tech bedrijf met een sterke focus op persoonlijke ondersteuning. De manier waarop Virtual Vaults communiceert onderscheidt hen van de concurrentie, ze zijn fris, persoonlijk en voor iedereen toegankelijk.





Briefing
Virtual Vaults richt zich nu op de Mergers & Acquisitions markt in de Benelux. Dit zelfde niveau van vertrouwen en naamsbekendheid, moet worden opgebouwd in het Verenigd Koninkrijk. In het Verenigd Koninkrijk is Virtual Vaults onbekend. Virtual Vaults heeft Referro gevraagd hierbij te helpen. Zorg voor naamsbekendheid en doe dit op een creatieve manier.
Project
Na een fase van onderzoek (interviews, concurrentieanalyse en deskresearch) is er een creatief campagne concept ontwikkelt (“It’s not our Vault”) om Virtual Vaults op een inventieve en unieke manier onder de aandacht te brengen binnen de doelgroep. Om zo veel mogelijk awareness te creëren op een gerichte groep bedrijven en contactpersonen (ABM), in een zo kort mogelijke tijd, zijn er verschillende kanalen gebruikt. Naast offline technieken zoals billboards en PR, is er ook gebruik gemaakt van mobile display (geotracking), account based advertising, retargeting, en Google en LinkedIn advertenties. Het resultaat is een succesvolle introductie van Virtual Vaults in het Verenigd Koninkrijk, door een solide aantal impressies. De 1e gesprekken met sales zijn opgestart.